Monday, August 19, 2013

Damir Nedić

TI SI Ja sam Marko i često trpim udarce po leđima, šoferšajbni, prozorima kuće, staračkim dedinim nogama, sveže izbrijanom očevom licu i sestrinim obrazima, samo zato što se ljubim sa Milanom.
Ja sam Ramadan, imam četiri razreda osnovne škole, tamnu masnu kožu, kuću od kartona i dve rupe od noža u grudima iz kojih nešto curi po martinama sa belim pertlama.
Ja sam Ivan, mada me ovde zovu Šiptar, šiptarčina i došljak, zato što su mi spalili kuću, proterali na sever, silovali sestru i dali privremeni smeštaj umesto smrti.
Ja sam Jelena i po celu noć ribam podove, jezikom čistim cipele i gole udove zadriglim lopužama koji na TV-u pričaju o poštenju. Nisam član partije, imam gladnog sina od dve godine, neplaćene račune i nemam novca za citostatike.
TI udariš Marka, izbušiš Ramadana, pljuneš na Ivana, zgaziš po Jeleni, zariješ nož u meki trbuh čovečnosti i postaneš predvodnik stadu isfrustriranih zveri.

No comments:

Post a Comment