Saturday, September 20, 2014

DRAGANA MLADENOVIĆ

FUKARA

1.

hej
skitnice šibicari
mađioničari
pseudotelepate
psihopate opasni
fakiri 
hej sloveni akrobate iscelitelji
hipnotizeri cirkuzanti
krotitelji divjih mačaka
divljih ovaca
krstitelji podlih jaganjaca
ludih kćeri zabludelih krava
hej ventrolozi pijačari
nadrilekari buvljačari
hej narodni lekari numerolozi
astrolozi nišči duhom
govornici različitih fela
prijatelji artisti
dakle
sedam dana bez hleba i svega
samo sam smišljao pesme i
eto vam ih
jedite 



2.

narodna poslovica kaže
odelo čini čoveka
zato ja hodam u krpama
i činim razna čudesa
tako mi neba to plavo nije džins
to je moj promrzli ud




3.

moj drug
sveta jovanović retta
umeo je da preseče ženu
na pola ko krišku sira krušku
kilo hleba svojim sam očima
video kako se sa stola
sliva a sekao je tako polako
toliko lepe obnažene moj
drug sveta jovanović retta
imao je ručna kolica
sanduk na četiri točka i britvu
od pokojnog oca kojom je
ko gnjile voćke
paradajz zrele dinje sekao
žene na pola
i verujte
samo je jedna
melanija popov iz čente
ostala u sanduku
gola

ustani melanija
kćeri
ustani melanija
izađi





5.

još jedan dan sa klempom
celo posle podne
popravljamo satove u šupi
popravljamo
ručne nožne satove na
lancu kožici opni
na koncu popravljamo zidne
satiće na vodu peščanike
zupčanike digitalce
popravljamo propušteno vreme
sankcije tranziciju kosovske teme
dok popravljamo satove u šupi otkucava kao
hiljadu bombastičnih srdaca
petsto bombaša
pet stotina samoubica

tačno je sedam časova sedam minuta sedam
tačno je
tačno
tačno

 


No comments:

Post a Comment