Tuesday, July 16, 2013

Miroljub Todorović

   

DVE ŠATRO ŽVAKE I NAĐENA PRIČA


KARAKUŠLJIVKO


Samo što izgiljah iz gajbe naleteh na Ljubu Gnjidu.
Eskivirao sam tog karakušljivka kad god sam mogao. Voleo je da kenja bezvezne stvari, da prodaje buve i uvlači se u bulju svakom kome stigne. Ne znam što se toliko navrzo na mene? Neko ga je sigurno napalio da sam žešća fora.
– Zdravo! – pevnu i pruži mi šapu koju ne prihvatih. – Džonjao
sam te ovde dugo. Imam nešto važno da ti istrkeljam.
Nisam imao vremena za gubljenje. Spustim ofingere i ubrzam hod. Gnjida se nije odvadio. Furnuo je sa mnom i razvezao žvaku.


PODGREJAN LEŠ


Ne varim svoju prikolicu, ispoveda mi se Peđa Fikus. Zatrovala mi je život. Ničim nije zadovoljna. Neprestano diže vatru, prži, psuje. Marinka iz usta ne vadi. Za sve sam ja grbav. A ona džondra, okešavila ko smrt na godišnjem odmoru.
U gajbi pičvajz. Lufteriše se, opaljuje gluvku, neće da radi. Stalno čantra, tandrče, tupi zube. Te ovo, te ono. Kao drugi sve imaju a mi muda od labuda.
Više se i ne karamo. Dišem na škrge. Miško mi postao svilen. Ne diže se. A i na koga će? Na podgrejan leš?



          KANIBAL


          Armin M., kompjuterski tehničar, dao je oglas preko Interneta da traži mladog, dobro građenog muškarca plave kose koji pristaje da bude zaklan i pojeden.
          Na oglas se, marta 2001. godine, javio Bernard J. Ova dva muškarca sastali su se u Rotenburgu u kanibalovoj kući. Posle homoseksualnog odnosa u kome su obojica uživali, Bernard je pristao da odseku njegov penis i da ga zajednički pojedu. Nakon toga Armin je žrtvu zaklao, isekao na komade i delove danima pekao i jeo.
Zadovoljan onim što je uradio ovaj nemački kanibal izjavio je da ga doživotna robija ne plaši.

Naprotiv – kaže on –  imaću puno vremena da pišem memoare.

No comments:

Post a Comment